Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή (π.χ, Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησης/Δελτίο Αποστολής κ.ο.κ). Όλες οι αποζημιώσεις πραγματοποιούνται εφόσον τα προϊόντα επιστρέψουν στην εταιρεία και αφού ελεγχθεί ο λόγος επιστροφής.

1) Ελαττωματικά Προϊόντα
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος απευθυνθείτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα για την αντικατάσταση αυτού. Το ηλεκτρονικό μας κατάστημα θα αντικαταστήσει το προϊόν εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις του νόμου και τηρηθούν οι όροι επιστροφών του ηλεκτρονικού καταστήματος. Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντος εφόσον ο καταναλωτής επιθυμεί ρητώς την αντικατάστασή του θα λάβει μέσω e-mail εκπτωτικό κωδικό κουπονιού ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων, με το οποίο μπορεί να προβεί σε νέα παραγγελία ή απλώς να αντικαταστήσει το προϊόν που επιστρέφει.

2) Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση.
Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή των αγαθών.

Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε την εταιρία με την επωνυμία «REAL FOODS LTD », που εδρεύει στον Αγιο Στέφανο – Αττικής , επί της οδού Τραπεζούντος , αριθ. 76, ( email: info@realfoodsltd.gr) για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο, φαξ ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο).
Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια Ν. 2251/1994 δεν ισχύει α) στην προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, β) στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, γ) στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων και δ) στην προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλετε τη δήλωσή σας περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησής σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης. Τα προϊόντα που αγοράστηκαν πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση συνοδευόμενα από το σχετικό παραστατικό (απόδειξη – τιμολόγιο) πώλησης.
Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) του λογαριασμού του καταναλωτή, μέσα σε διάρκεια 14 ημερολογιακών ημερών.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε κάθε περίπτωση προτού προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς στο τηλ 6939571084 ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο info@realfoodsltd.gr  για να σας καθοδηγήσουμε σχετικά με τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε ανάλογα με το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.

Συνέπειες της υπαναχώρησης

Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, εκτός από τα έξοδα αποστολής & επιστροφής – όπως αυτά ορίζονται στους τρόπους αποστολής- χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό· σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων, παρά μόνο εφόσον εσείς προτείνετε διαφορετικό μέσο επιστροφής των χρημάτων σας (από αυτό που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή) οπότε και θα επιβαρύνεστε με τυχόν έξοδα χρησιμοποίησης από το www.coffeedeals.gr του διαφορετικού αυτού μέσου, τα οποία (έξοδα) θα αφαιρούνται από το προς επιστροφή ποσό.. «Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο.». Εσείς οφείλετε να στείλετε πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσετε σε εμάς, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από την παρούσα σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών. Εσείς θα επιβαρυνθείτε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών. Εσείς φέρετε ευθύνη μόνο για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών (Ο χειρισμός και η εξέταση των προϊόντων θα πρέπει να γίνεται με τον τρόπο με τον οποίο θα σας επιτρεπόταν η διενέργεια αυτών σε κάποιο φυσικό κατάστημα).

Ειδικότερα για την επιστροφή των χρημάτων σας:
Ειδικά για τις περιπτώσεις της πληρωμής από εσάς με αντικαταβολή στην κατοικία σας, ή σε οποιαδήποτε περίπτωση δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων με το μέσο που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή, η επιστροφή των χρημάτων σας, σε περίπτωση υπαναχώρησης, θα γίνεται, κατόπιν συνεννόησης, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σας χωρίς δική σας επιβάρυνση.

Διαδικασία & Τρόποι Επιστροφής προϊόντων

Αποστολή προϊόντος:
Μπορείτε να μας αποστείλετε το προϊόν στην έδρα της εταιρείας μας ακολουθώντας την εξής διαδικασία:
Αρχικά συσκευάζετε το προϊόντα στο κουτί στο οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας. Μέσα στη συσκευασία τοποθετείτε συμπληρωμένο το έντυπο υπόδειγμα (PDF) υπαναχώρησης που λάβατε συνημμένο στο e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας και τέλος αποστέλλετε το δέμα, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών. Για επιστροφή προϊόντος λόγω υπαναχώρησης καλείτε την εταιρεία κούριερ που θα επιλέξετε και μας στέλνετε το δέμα στην παρακάτω διεύθυνση με χρέωση αποστολέα.

Απόστολή προς: REAL FOODS LTD
Τραπεζούντος 76 , Αγιος Στέφανος –Αττικής 14565
Υπ.: Ηλεκτρονικού Καταστήματος
Για περαιτέρω απορίες και καθοδήγηση σχετικά με την αποστολή του προϊόντος μπορείτε να επικοινωνείτε μαζί μας στο τηλ. 6939571084

Ακυρώσεις παραγγελιών

  1. Εφόσον καταχωρίσετε την παραγγελία σας στον ιστοχώρο μας ή πραγματοποιήσετε τηλεφωνικά την παραγγελία σας, ή αποστείλετε FAX με την παραγγελία σας, σε ώρες εκτός του ωραρίου 09:00 – 17:00 τις ημέρες (Δευτέρα – Παρασκευή), είναι δυνατή η ακύρωσή της α) με μεταγενέστερο της παραγγελίας e-mail στο orders@realfoods.gr  εφόσον αυτό αποσταλεί και ληφθεί από το ηλεκτρονικό κατάστημα πριν τις 9:00 π.μ. της ημέρας λήψης του e-mail παραγγελίας β) με ενημέρωση του ηλεκτρονικού καταστήματος, στο τηλ.6939571084, εφόσον τα προϊόντα ΔΕΝ έχουν δοθεί προς αποστολή.
  2. Σε κάθε άλλη περίπτωση μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας τηλεφωνικά στο τηλ.6939571084, με e-mail στο orders@realfoods.gr  . Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας, να γνωρίζετε τον αριθμό της παραγγελίας σας.
    Παρατηρήσεις
    Το ηλεκτρονικό κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει νομίμως την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστοχώρο του.
    Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή, το ηλεκτρονικό κατάστημα, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας, ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις .
    Εφόσον δεν τηρηθεί η νόμιμη ως άνω διαδικασία ή δεν πληρούνται οι νόμιμες προϋποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή προϊόντος, τότε αυτό θα επιστρέφεται στον καταναλωτή, ο οποίος θα επιβαρύνεται με τα έξοδα συσκευασίας και αποστολής.

Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων

Για οποιοδήποτε πρόβλημα ή απορία μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο  6939571084, ή μέσω e-mail στο info@realfoodsltd.gr  .

Τρόποι Αποστολής

Με παραγγελία από το ηλεκτρονικό κατάστημα www.coffeedeals.gr μπορείτε να παραλάβετε όπου κι αν βρίσκεστε, στην Ελλάδα . O υπολογισμός των εξόδων μεταφοράς, για τις αποστολές εντός Ελλάδας, γίνεται με βάση υπολογισμό που βασίζεται στον τύπο 0,10€/ 100gr. Το βάρος προϊόντος αφορά τόσο το πραγματικό όσο και το ογκομετρικό βάρος, ανάλογα με το είδος και την κατηγορία του προϊόντος.  Σε κάθε περίπτωση το βάρος προϊόντος ορίζεται από την μεταφορική εταιρεία. Το τελικό κόστος μεταφοράς θα το δείτε κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας στην σελίδα του ταμείου.

Αποστολές προϊόντων εντός Ελλάδας

Ο απαιτούμενος χρόνος για την παράδοση των διαθέσιμων προϊόντων είναι 3-5 εργάσιμες ημέρες, ανάλογα με την περιοχή που βρίσκεστε. Η παράδοση γίνεται στον χώρο που έχετε δηλώσει ως χώρο παραλαβής.
Σε όλες τις αναγραφόμενες τιμές συμπεριλαμβάνεται ο νόμιμος ΦΠΑ.
Με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, σας αποστέλλεται αυτόματα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου καταχώρησης της παραγγελίας με αναλυτικά στοιχεία αυτής. Μετά από άμεσο έλεγχο της παραγγελίας και της διαθεσιμότητας των προϊόντων, σας αποστέλλεται e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας.
Τα προϊόντα που φέρουν την ένδειξη «Άμεσα Διαθέσιμο» αποστέλλονται σε 3-5 εργάσιμες μέρες από την μέρα της παραγγελίας (εφόσον η παραγγελία έχει γίνει μέχρι τις 14:00). Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο θα σας ενημερώσουμε με e-mail ή τηλεφωνικώς για την πορεία της παραγγελίας σας.
Με την παράδοση της παραγγελίας σας στην μεταφορική εταιρεία σας, αποστέλλεται αυτόματα e-mail με τον αριθμό φορτωτικής ώστε να μπορείτε να εντοπίζετε την πορεία της παραγγελίας σας ηλεκτρονικά.

Τρόποι Πληρωμής

Η εξόφληση της παραγγελίας σας πραγματοποιείται πριν ή κατά την παράδοση του/των προϊόντος/προϊόντων και μπορεί να γίνει με έναν από τους παρακάτω τρόπους πληρωμής:
1) Πληρωμή με αντικαταβολή (μετρητοίς) κατά την παράδοση-παραλαβή
Η πληρωμή με αντικαταβολή παρέχεται μόνο για αποστολές σε Ελλάδα.
2) Πιστωτική ή Χρεωστική Κάρτα
Με την καταχώρηση της παραγγελίας σας στον ιστοχώρο μας, εφόσον έχετε επιλέξει την πληρωμή με πιστωτική κάρτα, θα κατευθυνθείτε σε ασφαλές περιβάλλον καταχώρησης των στοιχείων της κάρτας σας.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα www.coffeedeals .gr  υποστηρίζει την πληρωμή με όλους τους τύπους πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών (Visa, Mastercard, κλπ.)

Οι παραπάνω συναλλαγές γίνονται μέσω του συστήματος πληρωμών της Eurobank. Για περαιτέρω πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο info@realfoodsltd.gr

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Για λόγους ασφαλείας & εμπιστευτικότητας η πληρωμή με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα δεν είναι διαθέσιμη για τις τηλεφωνικές παραγγελίες